środa, 16 września 2009

36

Będę się chwalił! Powiecie, że jak zwykle? No tak, ale teraz popiszę się zdolnościami.
Opanowałem już sporo umiejętności, dokonałem wszystkich możliwych obserwacji i wiem wszystko!
Przede wszystkim mam pojęcie jak uzyskać to, na czym mi zależy:
  • chcę na ręce- płaczę;
  • chcę zobaczyć Mamusię lub Tatusia- płaczę;
  • żądam jedzenia- płaczę;
  • chcę spróbować tego, co jedzą Rodziciele- patrzę błagalnie, mlaskam, łapię łyżkę, kubek (technika niedopracowana, bo rzadko coś wysępię);
  • chcę coś zobaczyć- próbuję złapać, bywa, że ślinię się;
  • mam dość leżenia w wózku- wiję się, krzywię, pokrzykuję, płaczę (ląduję w nosidełku:))
  • podoba mi się zabawa- proste: chichram się jak szalony:);
  • chcę spać- pocieram oczy, wyglądam na śpiącego.
Moje sposoby na zaspokojenie potrzeb wyglądaja jak wyglądają, bo moich długich wywodów słownych Rodziciele jakoś nie rozumieją.

1 komentarz:

Franek dziękuje za komentarz i pozdrawia!

Powered By Blogger