piątek, 4 września 2009

34

Tak jak myślałem, knuli szczepienie! Ale podszedłem do sprawy ze spokojem, w przychodni spałem, panią doktor złapałem za palec i twardo trzymałem. Przy ważeniu okazało się, że mam 8,4 kg! Duży jestem, nie ma co. Ale jeśli mam być taaaaki wysoki jak Tatuś to od czegoś zacząć muszę:) Cały jestem w ciapki, podobno skaza białkowa, ale Mamusia mnie nie karmi, więc nie wiem skąd to się wzięło. W każdym razie smarowanie jakimś mazidłem 4 razy dziennie zostało zarządzone. Chcę być piękny...:)
Mamusia mówi, że i tak jestem.

2 komentarze:

  1. Na jaki rozmiar Franio nosi ciuszki:-0?

    OdpowiedzUsuń
  2. różne, niektóre jeszcze 62, większość 68, czasem przymierza się do 74. Nie ma żadnej prawidłowości. niektóre 3-6 msc są za małe, ale 6-9 w sam raz.

    OdpowiedzUsuń

Franek dziękuje za komentarz i pozdrawia!

Powered By Blogger