poniedziałek, 11 października 2010

93.

 
Proszę popatrzeć na zdjęcie. Tak wyglądam, gdy się nudzę w samochodzie podczas odsmoczkowego odwyku. Ołówek służy jako zapychacz i ostrzałka do zębów. 
Ale dzisiaj jest okazja do świętowania, a przynajmniej do nicnierobienia, gdyż kończę półtora roku. Jako że sporo osób daje mi ponad dwa lata, to spodziewam się kilku omdleń z szoku po przeczytaniu tych słów, jednakowoż oświadczam, iż młody jestem. 
Ostatnio wszedłem w fazę hardkor, toteż staram się robić niemożliwe i wchodzić, gdzie się nie da. Na szczęście Rodzice są czujni jak surykatki i w porę ratują mnie z opresji.

Tydzień z życia młodej mamy:
Mamusia uczestniczy w kampanii marki Femibion, która oferuje produkty witaminowe dla kobiet w ciąży oraz w okresie karmienia piersią. Z tego co pamiętam, to nawet czerpałem z tych preparatów, będąc w brzuszku jeszcze, ech, kiedy to było!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Franek dziękuje za komentarz i pozdrawia!

Powered By Blogger